เขียนตอบเขาแต่ชอบเลยเอามาเก็บไว้อ่านไม่ว่ากันน... สันดอกว้า

เมฆฟ้า

หมู่เฮาจากบ้านมากะหลายปี
หมู่เฮามีความหวังประทังกาย
แม้เฮาจนกะบ่เคยจนน้ำใจ
สู่ต่อไปซาวอีสานไทบ้านเฮา
เผิ่นสิรวยส่ำใดกะส่างเผิ่น
เผิ่นสิมีหลายส่ำใด๋กะส่างเขา
เฮาสิทุกข์ส่ำใด๋เรื่องของเฮา
บ่เคยขอกิ๋นเขาเฮากะคน
อีกจั่กปีสิไถ่ได้หนอความจน
มันผ่านพ้นมาโดนแหละได้นี่
สิหวังพึ่งผู้ได๋ได้ซั่นตี้
สองมือมีสองขาย่างย่างต่อไป
สู้ต่อไปคนอีสานเพื่อบ้านเฮา
เพื่อลูกเต้าเมียฮักได้สบาย
เพื่อพ่อแม่พี่น้องผองทั้งหลาย
เพื่อตัวเองสิได้ไถ่ความจน.......สันดอกว้า				
comments powered by Disqus
  • บ้านวรรณกรรมคนตัวเล็ก

    21 สิงหาคม 2549 13:05 น. - comment id 599758

    ลูกอีสานทุกมื้อนี้  ได้ดีกะมีมาก
    ทุกข์ยากกะยังมี  ย้อนชีวีมีแตกต่าง
    
    หวังสิมีมื้อหน้า  ชีวานี้สิอยู่เย็น...ซั่นดอกเนาะ
  • เฌอมาลย์

    23 พฤศจิกายน 2549 19:26 น. - comment id 630337

    จากแดนดินถิ่นอีสานกันดารนัก
    จากแดนดินถิ่นรักพักอาศัย
    จากแดนดินถิ่นนอนจรมาไกล
    จากแดนดินถิ่นอาลัยเพื่อได้ดี
    
    ....................................
    
    
    
    36.gif36.gifยินดีที่ได้รู้จักค่ะ11.gif

thaipoem ที่สุดกลอนดีๆ

thaipoem บ้านกลอนไทยที่ที่สร้างแรงบันดาลใจของทุกๆคน เป็นเพื่อนเมื่อยามเหงา คอยปลอบใจเมื่อยามร้องไห้ ที่ที่อยากให้ทุกๆคนรู้ว่าสิ่งดีๆเกิดขึ้นได้ทุกวัน