วอนวอนพวาวประกายดาวและพราวฟ้า ห่มอุราวอนว่าอย่าว้าไหว ห่มดวงจิตละพนิจจิตกายใจ ห่มอุไรฮอยกอดออดพะอง ...ฝากเดือนดาวประดับดิ้นบ่สิ้นแสง ให้ฉายแดนเดือนมืดบ่จืดจิ่น ให้หวลคิดคำนึงถึงอ้ายอินทร บ่เคยสิ้นเคยร้างห่างกำจร มาร้อยกลอนร้อยกอดออดเอวสาว ในคืนหนาวสกาวกลิ่นอิ่นอัปสร ว่าอ้ายฮักอ้ายแพงแององอร อยากกกกรเกยกอดออดอุไร