หลายสิ่งผ่านไป หลายสิ่งเปลี่ยนแปลง หลายสิ่งยื้อแย่ง หลายสิ่งแข่งขัน หลายสิ่งมีหลายอย่าง หลายสิ่งไม่เหมือนทางที่ฝัน หลายสิ่งไม่ถูกใจแต่ก็ต้องทำ หลายสิ่งที่ผ่านนั้นยากจะลืม หลายสิ่งไม่พิถีพิถัน หลายสิ่งไม่สันพันธ์เหมือนฝันไว้ หลายสิ่งมีช่องว่างที่หัวใจ หลายสิ่ง หลายใจ หลายคน