I am girl.
++..สีไม้ระบายน้ำ..++
I am a girl , heart is in dream.
wait windowside at that ;
outside window to see;
see the earth over big;
If walk out far.lose way;
I wanna go find star on the sky.
go ride rainbow ,take a bath rain,
keep a stone in the moon.
but realize that ; it is to dream only.
have in the room me merely.
stand sidewindow that as though first.
I am a girl.the heart to wail someone;
help to conduct give me go on.
I wait at that ; have who the hand?
especially by the hand go too.
..........................................................
ฉันคือเด็กผู้หญิง
ที่หัวใจพิงอยู่กับฝัน
เฝ้ายืนอยู่ตรงนั้น ริมหน้าต่าง
นอกหน้าต่างที่เห็น
เห็นโลกใบใหญ่เกินไป
ถ้าเดินออกไปไกล คงหลงทาง
อยากออกไปหาดาวบนฟ้า
ไปขี่รุ้ง ไปอาบฝน
เดินเก็บหินบนถนนในพระจันทร์
แต่ความจริงนั้นเห็นแค่ฝัน
มีแต่ฉันในห้องฉัน
ยืนอยู่ข้างหน้าต่าง นั้น เหมือนเดิม
ฉันคือเด็กผู้หญิง
ที่หัวใจรอใครคนนั้น
ช่วยนำทางให้ฉัน ได้ก้าวไป
ฉันคอยอยุ่ตรงนี้
จะมีมือใครบ้างไหม
แค่จูงมือกันไว้ ไปด้วยกัน
แค่จูงมือกันไว้ ไปด้วยกัน