Time Time makes us late , doesn t it ? You make me hopeless , dont you ? You love him , dont you ? I am bad , aren t I ? ............................................... Tell me . ............................................... Time is important , isnt it ? Time makes you forget me , doent it ? Time isnt important for me , is it ? Time makes you be far away from me , doesnt it ? ..................................... Tell me .