he sun give us light but the moon provides inspiration without shielding your eyes youll go blind if u look at the moon without covering your eyes youll become a poet -Ser ge Bouchaard I homme descend de I ourse พระอาทิตย์ให้แสง ดวงจันทร์ให้แรงดลใจ มองดวงอาทิตย์นาน อาจผลาญดวงตาไหม้ มองพระจันทร์นานไป เธออาจกลายเป็นกวี - ปราย พันแสง