ผักอีตู่

ชาวหาดวาดกวี

อีตู่ต้นเตี้ยต่ำใบสิดกปกบ่มิด
แฮงจริตชิดเชื้อชายกายสิฮ่อน
ธรรมดาดอกบอกบ่าวเป็นคำกลอน
ผู้สาวอ่อนบ่ฮู้ทันสิหวั่นบ่ฝืน
เห็นอ้ายซายอายเอียงบ่กล้าเว่า
เป็นแต่เฝ้าไผนั่นคึดฮอดหวามยามกลางคืน
นอนคึดฮอดตอดแต่เงาเฉาใบอีตู่ตื่น
สิขมขื่นเป็นอีตู่บ่ฮู้จักฮักบ่เป็น
ผักอีหยังล่ะบ่าวบ่คาวขม
ผักชะอมยังอมแจ่วไม่แคล้วเหม็น
อีตู่ต้อยติดกลิ่นถูกหมิ่นแสนลำเค็ญ
บ่าวบ่เห็นบ่ฮักแล่วเลยเมินใบ
...........................................
อธิบายศัพท์:
อีตู่........ใบแมงลัก
สิ.......นั้น  อย่างนั้น  
บ่.......ไม่
แฮง.....แรง
ฮ่อน.....ร้อน
บ่าว....ชาย ชายหนุ่ม
อ้ายซาย....พี่ชาย
เว่า.....พูด  บอก (บางคนเขียน เว้า  แต่สำเนียงจริงๆออกเสียงว่า เว่า)
คิดฮอด หรือ คึดฮอด.......คิดถึง
เป็นแต่.....ได้แต่
ไผ....ใคร
อีหยัง.....อะไร
แจ่ว......น้ำพริก
แล่ว....แล้ว
ฮัก.....รัก				
comments powered by Disqus
  • monki

    15 กรกฎาคม 2545 07:42 น. - comment id 61067

    ตอนแรกอ่านแล้วมึนไปเลยอ่ะ นึกว่าเป็นแบบฝึกอ่านคำยาก ฮ่าฮ่า 
    
    ต้องอาศัยคำอธิบายข้างล่าง
  • J&J

    15 กรกฎาคม 2545 19:33 น. - comment id 61151

    เข้าใจดีค่า  ก็คนอิสานนิ
  • โคลอน

    15 กรกฎาคม 2545 21:36 น. - comment id 61177

    มาเรียนรู้ค่ะ...
    
    (o^___^o)
  • อัลมิตรา

    16 กรกฎาคม 2545 21:54 น. - comment id 61308

    555 ขำจัง 
    ขอฝึกภาษาด้วยคนนะ
  • idaho

    22 กรกฎาคม 2545 17:24 น. - comment id 62240

    อ่านแล้วหิวข้าว

thaipoem ที่สุดกลอนดีๆ

thaipoem บ้านกลอนไทยที่ที่สร้างแรงบันดาลใจของทุกๆคน เป็นเพื่อนเมื่อยามเหงา คอยปลอบใจเมื่อยามร้องไห้ ที่ที่อยากให้ทุกๆคนรู้ว่าสิ่งดีๆเกิดขึ้นได้ทุกวัน