WHEN WE **KISS** I ALWAYS FEEL SPARKS, YOU TAKE THE TIME TO MAKE ME FEEL APPRECIATED, YOU RE IN MY THOUGHTS FROM MORNING TILL NIGHT, I LOVE YOU OF THE WAY YOU LOVE ME, YOU MAKE MY LIFE COMPLETE.....................@_@ ( Special love for you)
27 พฤษภาคม 2545 17:11 น. - comment id 51944
เฮ้ออออออออออออออ อ่านแล้วอิ่มในหัวใจ อยากเป็นเจ้าของความรู้สึกเช่นนี้บ้างจัง
27 พฤษภาคม 2545 17:11 น. - comment id 51945
เฮ้ออออออออออออออ อ่านแล้วอิ่มในหัวใจ อยากเป็นเจ้าของความรู้สึกเช่นนี้บ้างจัง
27 พฤษภาคม 2545 17:31 น. - comment id 51949
Thats great feeling which i need to be... :)