ปลูกดอกไม้เพื่อฉันรำพันเอ่ยเธองอกเงยจากเมล็ดสำเร็จฉันเธอรากงอกออกต้นยินยลพลันรดน้ำกันหมั่นมุ่งบำรุงแลบุปผชาติพิลาศล้ำสุดพร่ำเอ่ยฉันเปรียบเปรยเธองามหญิงดอกจริงแท้ช่วยฉันคลายหายเศร้าเหงาดวงแดเธอล้วนแต่เสกสรรเพื่อฉันเอยFlower, flower grow for me,Become a flower from a seed,Grow your roots and a stem,Let the water come right inFlower, flower you are true,You make me happy when I am blue,You became a flower from a seed,You did all that just for me(Olivia Taylor)