สมมุติงามตามเรื่อง บ่าวเมืองไทยเพิ่นมาแอ่ว มาฮอดคันแยงแล้วเงินก็สิ้น หาข้าวกินก็บ่มี อ้ายหลงมาทางนี้ สิมีไผเมตตาบ่ ขอข้าวกินสักก้อน เย็นฮ้อนสิบ่ลืม ขอน้ำตื่มสักขัน แฮงมันหมดมันอ่อน ไผมาเปิบป้อน ตื่มให้สิได้บุญ เกิดเมื่อลุนภายหน้า ขอเกิดมาเป็นทาสเพิ่น ให้เพิ่นฮ้องเฮียกเอิ้น เอ่ยใซ้ได้ทุกแนว เดอนางเอ๋ย เป่ยเหล้ย เอ๋ยแก้มเจ้าเป๋ยเลย อ้ายมีฮักบอกเปิดเผย แม่ลำเต้ยเพชรโพนทอง หัวใจน้องยังว่าง อยู่บ่เด......
20 ธันวาคม 2554 19:17 น. - comment id 1218498
บ้านข้อยเกี่ยวข้าวเสร็จเฺฮ็ดนาทุ่ง เซิญอ้ายลุงป้าพักไม่ผลักไส น้ำฝนเย็นเซิญดื่มให้ซื่นใจ ข้าวเหนียวใหม่หอมกรุ่นไออุ่นลอย แกงปลานาส้มตำสำรับพร้อม กล้วยสุกหอมจากสวนซวนให้สอย กินให้อิ่มเถิดหนาอย่ารอคอย น้ำใจข้อยอิสานชาวบ้านนา
21 ธันวาคม 2554 06:40 น. - comment id 1218515
เราก็พวกชาวนาใกล้ป่าเขา ทั้งข้าวเหล้าทำเองเก่งนักหนา ทั้งหมูไก่เลี้ยงไว้บนบ่อปลา ทั้งลูกสาวภรรยาก็น่ารัก เจ้าคนจรหมอนหมิ่นขอกินข้าว ทุกเรื่องราวเห็นอยู่รู้ประจักษ์ รู้จักลำเล่นร้องจ้องขอพัก ใช่เรื่องหนักบุญทานหว่านข้าวปลา มาสิมาดื่มกินให้อิ่มหนำ มีงานให้เจ้าทำเพื่อคุ้มค่า มาปลูกผักเลี้ยงควายช่วยไถนา หากต้องตาสาวใดยกให้เลย ด้วยน้ำใจไมตรีที่มีให้ เพราะเราเป็นคนไทยไม่วางเฉย ต้องช่วยเหลือเกื้อกูลทำคุ้นเคย เพียงขอฟังลำเต้ย..อีกสักกลอน.. อิอิ
21 ธันวาคม 2554 11:32 น. - comment id 1218552
น้ำหน้าบ่(บ่อ)มี น้ำนี้ซิอ้าย เฮานี้มักหลาย ผู้ซายเผิ่นหล่อ ..อีหลีน้อ
21 ธันวาคม 2554 18:09 น. - comment id 1218602
สุดยอดเลย เพื่อนเราเข้ามาคอมเม้น ได้ทั้งเมตตาบารมี ทานบารมี สัจจะบารมี จะไปกินข้าวตวยเน้อ อนงค์นาง ฤกษฺ ไม่ได้หลอกอิน ศรีสมภพ.... ขอบคุณหลาย ๆ ที่ให่ฮักมาอุ้มซู...