ปุ๋นงืดหัวใจ๋ แม่บัวไหวเหง้า สังไปเมาป้าดปั๊ง เอาสุขใส่ตั๋วหัวเข้าร่มยั้ง บ่กึ๊ดรอดบั้งหัวที มาละพี่ไว้โศกไหม้หมองขวี หนีคืนมาบ่จ๋าสั่งถ้อย ต้อดตุมจายพี่ไว้เสียจ้อย เหมือนเปิ่นตุมคายหมากเกี๊ยว ผัวเมียกั๋นป๊อยกั๋นลดเลี้ยว บ่เหลียวสั่ง ข้าสักคำ ของน้องบ่มัก บ่จ่างขับจ๋ำ นายกึ๊ดว่าลำ จิ่งยำลาบส้า ป๊อยก๋ายเป๋นผง ลำโพงเขือบ้า มาจกคอคายรากต้น นายไม่เต็มใจ ไผจักยู้ย้น มาตดรากต้น ฮอนฮาน ยามเมื่อน้องรัก น้ำส้มว่าหวาน ใจ๋บ่เจยบาน น้ำต๋าลว่าส้ม ******** วิจารณ์..... โวหารตอนนี้ก็ไพเราะมาก เช่น แม่บัวไหวเหง้า หมายความว่าไม่มั่นคง ไม่อยู่กับที่ ไม่อยู่กับร่องกับรอย เหมือนเปิ่นตุมคายหมากเคี้ยว หมายความว่า เป็นของทิ้งแล้ว คายทิ้งแล้วจะเอามาเคี้ยวกินอีกคงไม่ได้
19 กันยายน 2552 16:03 น. - comment id 1040548
ยามรักน้ำส้มว่าหวาน ยามชังน้ำตาลยังเปรี้ยว... คิดถึงคำโบราณว่า ยามรักน้ำต้มผักยังหวาน ค่าวซอนี้ช่างเปรียบเปรย มาชื่นชมค่ะ
19 กันยายน 2552 17:11 น. - comment id 1040581
เป๋นสาวล้านนาก่เจ้า
20 กันยายน 2552 08:42 น. - comment id 1040739
เข้าทาทักทาย ค่ะ