Who are care with you make you good feeling while you don't know In conversely who you are care maked good feeling while her don't know But when good feeling is falling in love with care... Love was born. คนที่ห่วงใยเราคือคนที่ทำให้เรารู้สึกดี โดยที่เราไม่รู้สึกตัว ตรงกันข้าม คนที่เราห่วงใยคือคนที่ถูกทำให้รู้สึกดี แต่คนๆนั้นมิอาจรับรู้ แต่เมื่อใดก็ตามที่ความห่วงใยทำให้ความรู้สึกดีตกหลุมรักได้ เมื่อนั้น ความรักได้ก่อตัวขึ้นแล้ว...