ปี๋ใหม่เมืองปี๋นี้ ขอหื้อแต่วันไปหน้า อยู่ดีกิ๋นลำ มีลูกปานใหญ่ มีเป็ดมีไก่ หื้อปันได้ขาย หื้อมาค้าขึ้นเจริญแต่วันไปหน้าชัยๆ หลับก็หื้อได้เงินหมื่น ตื่นก็ขอหื้อได้เงินแสน แหงนหื้อเงินปัน คันหื้อได้เงินร้อยเงินซาว หาวหื้อได้เงินบาท ใครเมานอนเฮี่ยดจ๊าดลาดหื้อได้เก็บเหรียญซาวห้า ห้าสิบสตางค์ สาธุ สาธุ สาธุ
12 เมษายน 2550 01:18 น. - comment id 682492
สวัสดีวันสงกรานต์ด้วยคนค่ะ..อิอิ มีความสุขมากๆ ค่ะ
12 เมษายน 2550 01:22 น. - comment id 682496
เอารูปมาแก้ตัวค่ะ แง แง
12 เมษายน 2550 23:58 น. - comment id 682731
สวัสดีวันสงกรานต์ ทำบุญบ้านสรงน้ำพระ รับศีลตั้งสัจจะ หลีกละสิ่งไม่ดี สวัสดีวันสงกรานต์ สืบสานความสุขศรี รดน้ำประเพณี ขอพรมาคุ้มครอง สวัสดีวันสงกรานต์ ทุกถิ่นฐานไร้หม่นหมอง มุ่งสนานสนุกปอง หมู่พี่น้องญาติเฮฮา สวัสดีวันสงกรานต์ ให้ปลอดพาลทุกทิศา เลิกประมาทพลาดชีวา สร้างคุณค่าปีใหม่เอย สวัสดีค่ะ ถนปายี ขอให้มีความสุขนะคะ